Retourneren

Wij doen er alles aan om je via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden. Je ontvangt een terugbetaling, welke je wordt overgeschreven na ontvangst van je geretourneerde artikelen door max-maxime.be

 

Voor retourneren gelden enkele voorwaarden:

 

Condities ruilen

ALLE RETOURS GEBEUREN OP KOSTEN VAN DE CONSUMENT !!

  • - Je kunt retour(en) aanmelden via de optie "retourneren" in je account. In je account kun je aangeven welke artikelen je wenst te retourneren. Na aanmelding van je retouren ontvang je per e-mail informatie over de te volgen procedure, zoals bijvoorbeeld verpakken en de wijze van retourneren. 
  • - De artikelen, moeten per omgaande, doch uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding op het leveradres aan ons teruggezonden worden. 
  • - Het te retourneren artikel  wordt niet teruggenomen indien het artikel 1. gedragen en/of gewassen is, 2. je zelf hebt getracht een gebrek te herstellen, 3. je de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet hebt opgevolgd.

 

Wat doet maxenmaxime.be met retourzendingen die niet aan bovengenoemde condities voldoen?

  • - Indien je de retourzending bij verzending met BPOST niet (voldoende) frankeert, zijn wij helaas genoodzaakt kosten in rekening te brengen. Het betreft dan de administratiekosten à € 4,95 én de kosten welke ons door BPOST in rekening gebracht worden voor het bezorgen van ongefrankeerde zendingen Deze kosten zullen ingehouden worden op de creditnota van de voor ruiling aangeboden artikelen.
  • - Retourzendingen, welke buiten de retourtermijn aangeboden worden bij BPOST of via de reguliere post te laat verzonden worden (datum poststempel is bindend), zullen niet gecrediteerd worden. Deze worden op kosten van maxenmaxime.be aan u geretourneerd. 

Mocht er zich een situatie voordoen waarin je voorziet dat er problemen zouden kunnen ontstaan, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice voor het vinden van een oplossing.   info@max-maxime.be

 

Verwerking van je retourzending

Zowel de aanmelding als de ontvangst van je retour wordt door ons per e-mail bevestigd. Het bedrag van de retouren wordt gecrediteerd in de vorm van een terugbetaling.

Herroepingsrecht

Je hebt als consument conform artikel 9 van onze algemene voorwaarden het recht je bestelling binnen 14 dagen na aflevering te herroepen. Je kunt de artikelen welke je wenst te herroepen aanmelden voor retour. Je dient dan te kiezen voor de optie: retourneren op eigen kosten. Je ontvangt dan verdere instructies per mail over hoe je de artikelen aan ons kunt terugsturen.  

 

Heb je een klacht over een artikel, onze dienstverlening of over (de levering van) je bestelling?

Voor het aanmelden van een klacht  geldt een andere procedure dan voor retourneren van artikelen. Wij verzoeken je om de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen twee maanden, aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch (elke werkdag tussen 10.00 en 18.00 uur, +32 (0)12-23.08.10 of per e-mail info@max-maxime.be).

We reageren zo spoedig mogelijk op je klacht en zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien je de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij je ordernummer en telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met je op kunnen nemen. We hanteren een maximum reactietermijn van 7 dagen.